این شرکت واقع در شهر کاشان و در زمینی به مساحت 17000 مترمربع احداث و دارای 6500 مترمربع سالن تولید می باشد، و با بهره گیری از پرسنل جوان ، کارآزموده و متخصص توانسته است تا انواع مختلف تابلو های برق را تولید نموده و در صنایعی همچون نساجی، فولاد، خودرو، پتروشیمی و ساختمان نصب و مورد بهره برداری قرار دهد.

 

● گروه صنعتی مبتکر فعالیت خود را از سال 1368 با هدف طراحی و ساخت انواع تابلوهای برق فشار ضعیف و فشار متوسط آغاز نموده است.

این شرکت واقع در شهر کاشان و در زمینی به مساحت 17000 مترمربع  احداث و دارای 6500 مترمربع سالن تولید می باشد، و با بهره گیری از پرسنل جوان، کارآزموده و ماشین آلات پیشرفته توانسته است تا انواع مختلف تابلو های برق را تولید نموده و در صنایعی همچون نساجی، فولاد، خودرو، پتروشیمی و ساختمان نصب و مورد بهره برداری قرار دهد.

● نیاز روز افزون کشور در حوزه تامین لوازم مورد نیاز بخش IT و مخابرات، به ویژه سیستم های امنیتی و شبکه و همچنین تحقق طرح های توسعه، گروه صنعتی مبتکر را بر آن داشت تا از سال 1388 آغاز به فعالیت در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات زیرساخت مراکز داده بنماید.

● گروه صنعتی مبتکر با به کارگیری ماشین آلات پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا و بهره مندی از تجارب ارزنده پرسنل خود موفق به تولید این محصولات گردیده است و در حال حاضر جز برترین برندهای تولیدکننده در داخل کشور می باشد.